Ziua Pamantului

Ziua Pamantului - Marta Dahlig Imagine de Marta Dahlig


Azi e o zi buna pentru a sadi o floare, a planta un copacel, a ne opri din fumat, a nu mai arunca harti pe jos... Ceea ce-mi aduce aminte de clasa I, cand invatatoarea ne spunea sa nu aruncam mizerie pe jos... Astfel, intr-o zi, in drum spre casa am vazut mergand in fata mea un copil mare (probabil era intr-a II-a, deci era mare, se intelege!) care a aruncat pe jos un ambalaj. Am fugit dupa el si i-am facut morala. Trebuie ca am fost foarte fioroasa deoarece baiatul s-a intors si a ridicat de jos hartia. Nu cred ca trebuie sa va mai spun ca buzunarele mele sunt mereu pline de hartiute, bilete, etc. Macar alea au fost cateva sfaturi care au cazut pe pamant fertil. :)

PS: Azi orhideea mea isi deschide a patra floare :)

9 comments:

james crissilv 22 aprilie 2008, 18:07  

frumoasa fotografie. frumos blog. cat priveste fiorosenia, cred ca era normalitatea spiritului civic.
o zi minunata iti doresc

Ioan Usca 22 aprilie 2008, 19:43  

Azi, fiind o zi specială, nu mi-am mai suflat nasul pe carosabil.

Laura 23 aprilie 2008, 00:33  

James,
Bine-ai venit! Multumesc de complimente si te mai astept! :)


Vania,
Bravo! Sunt mandra de tine! :)

g1b2i3 23 aprilie 2008, 01:02  

Fetita de clasa I care a facut morala unui baiat mare dintra doua este astazi tanara cu suflet mare care iubeste si ingrijeste tot ce e viata.Cel mai mult ma bucur ca sunt atatia oameni de isprava si sper ca gandurile noastre bune sa ii sensibilizeze si pe cei care sunt mai incrancenati.
Orhideea ta ti-a "raspuns" la iubirea ce i-o arati. :)

Laura 23 aprilie 2008, 01:08  

Asta sper si eu Gabi! Eu ma gandesc ca daca trimitem iubirea din suflete in lume, lumea devine mai buna :)

Diana 23 aprilie 2008, 10:58  

Eu acum am transferat hartiutele din buzunare in geanta ;) Impreuna cu colegii de la birou am hotarat sa adunam intr-o cutie toate hartiile si sa le ducem in fiecare luna la centrul de reciclat - sunt extraordinar de multe hartii risipite. Aaa si aducem de pe acasa reclamele care sunt prin posta :)

Laura 23 aprilie 2008, 11:01  

Ce buna initiativa! Sa vad daca o pot implementa si eu. Hm! O sa-mi ia o vreme, dar asta e! O zi senina! :)

angel 25 aprilie 2008, 09:07  

...pai si cand s-o rascula pamantul asta, o sa fie prapad. toti il murdaresc in toate chipurile, il ard, il sapa, il ciuruiesc in toate felurile posibile si imposibile. ca nu le mai ajunge...
felicitari pentru orhidee. mie mi-a inflorit pentru prima oara cala. nu o bagam in seama, chiar ma gandeam s-o dau fiindca nu inflorea. si parca a simtit si mi-a facut o bucurie.:)

Laura 25 aprilie 2008, 09:47  

Angel,
Ne batem joc si de Pamant dar si de noi. Si nu ma refer la generatiile viitoare ci la noi cei de acuma. Sunt deja destule probleme provenite din prostie si neglijenta.
Florile simt. Au si ele un suflet al lor si poate chiar e adevatat ca fiecare floare adapoesteste o mica zana :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP