A trai pentru a-ti povesti viata

"Viaţa nu este ce ai trăit, ci ce îţi aminteşti că ai trăit şi cum ţi-o aminteşti pentru a o povesti." Gabriel Garcia Marquez

Cu aceste cuvinte, Gabriel García Márquez, deschide portile acelei case magice care este si a fost viata sa. In modul sau caracteristic, cu personaje intense, in ritm caribean, invaluit in miresme si imagini fascinante, Gabriel García Márquez scrie memoriile sale de o viata. Nostalgia este prezenta pe fiecare pagina, metafora, jocul, viata, realitatea... fluturii galbeni... "A trai pentru a-ti povesti viata" este o carte de care nu poti sa nu te indragostesti inca de la prima pagina.

"vocatia artistica, cea mai misterioasa dintre toate, careia ii consacri viata intreaga fara sa astepti nimic de la ea/.../ pe care o porti inlauntrul tau de cand te nasti/.../ asa cum este vocatia de preot." Gabriel Garcia Marquez

"In ziua in care am descoperit ca tot ceea ce imi placea cu adevarat era sa povestesc istorii, mi-am propus sa fac tot ce-mi sta in putinta spre a-mi implini aceasta dorinta. Mi-am spus:aceasta este vocatia mea. nimeni si nimic nu ma poate face sa ma consacru unei alte activitati." Gabriel Garcia Marquez

7 comments:

Ioan Usca 5 aprilie 2008, 16:26  

Ceva zice gagiul ăsta! Cine e Gabriel? Scriitorul?...

Laura 5 aprilie 2008, 16:58  

Da, da, e Gabriel Garcia Marquez, scriitorul sud-american care a luat Nobelul :)

Ioan Usca 5 aprilie 2008, 21:17  

Aha! Deci, ăla era... Mă gândeam la un fost coleg de clasă.

Garfield 6 aprilie 2008, 15:55  

imi place mult citatul de la inceput

ana 10 septembrie 2008, 19:52  

am luat-o de curand de la un prieten si cred ca e cea mai buna carte autobiografica pe care am citit-o

Laura 10 septembrie 2008, 22:07  

Ana, eu tot ma mir cum omul asta a putut invatat atatea de la semeni si de la viata si cum altii parca nu invata niciodata nimic chiar daca dau de 100 de ori cu capul de aceeasi stanca. O seara minunata iti doresc :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP