Povestea iepurasilor Flopsy de Beatrix Potter

Eu nu am crescut cu povesti de Beatrix Potter. Povestile copilariei mele au fost despre alti iepurasi. Iepurasi de-adevaratelea! Azi insa va voi povesti doar despre unul in particular: Beni-Beni (dupa numele iepurasului peltic din "Alice in tara minunilor", desigur!). Beni-Beni era un iepure portocaliu si prost de bland. In urma unor studii amanuntite facute de mine prin carti de specialitate am ajuns la uimimoarea concluzie ca Beni-Beni e un iepure de rasa. Desigur, parintii lui nu erau. Parintii lui erau alb cu gri, deci trebuie ca iepurele meu semana cu bunicii sau strabunici! Activitatea preferata a mea si a lui impreuna era plimbatul prin gradina la pascut (el, nu eu!). Dar eu niciodata nu i-am dat sa manance salata, deci nici eu nu va pot spune daca consumul in exces de laptuci produce... somnolenta.

Si pentru ca inocenta inalta, va invit la o poveste...

"Povestea iepurasilor Flopsy" de Beatrix Potter

Povestile copilariei voastre care au fost?

11 comments:

james crissilv 23 aprilie 2008, 14:11  

frumoasa poveste.
multumesc pentru ea.
o zi minunata iti doresc

Laura 23 aprilie 2008, 15:25  

Multumesc si tie James! Numai de zambete sa ai parte azi! :)

Oana 23 aprilie 2008, 19:05  

Stii ca eu stiam povestea asta, dar parca era o alta varianta. Uite ca nu imi amintesc acum prea bine, dar dau iama si o caut.

cristal 23 aprilie 2008, 20:59  

De Pasti iepurasii aduc cadouri sau sunt ocupati cu ascunsul ouălor ?
Iepurasii care i-am vazut eu, sunt Ţup şi Ţop şi..."playboy". :)
Imi plac poveştile fraţilor Grimm!

Elisa,  23 aprilie 2008, 21:27  

Ce bine daca, si in viata, povestile s-ar termina fericit!!

Laura 24 aprilie 2008, 00:38  

Oana,
Beatrix Potter a scris&ilustrat povestioara asta in 1909. Or mai fi existand si alte variante intre timp. Mi-ar place sa citesc si varianta copilariei tale... :)

Cristal,
In Romania Iepurasul aduce cadourile iar in America ascunde oualele. Acuma eu imi amintesc de Paste facute la tara cand cautam cadourile prin tufele de flori din parc. Dar nu-ti fa griji, o sa intreb si Iepurasul sa vedem anul asta cum e moda? :)

Elisa,
Exista si in viata povesti cu final fericit (ex. oameni bolnavi care sunt vindecati, perechi care isi unesc destinele in fiecare zi, etc). Cum zicea floarea Micului Print, mai trebuie sa induram si cativa spini daca vrem sa vedem cum arata florile ;)

Vise placute tuturor! :)

james crissilv 24 aprilie 2008, 10:01  

ar putea foarte bine iepurasii sa fie simbolul dragalaseniei.
o zi minunata iti doresc

Laura 24 aprilie 2008, 10:20  

James,
iepurasii dragalasii chiar daca lumea poate nu gandeste despre ei ca fiind altceva decat simbol al Pastelui, aduc zambete pe buzele oricui. Asa tacuti cum sunt, sunt un simbol negrait a tot ce e frumos :)
O zi frumoasa iti doresc!

isabellelorelai 24 aprilie 2008, 14:38  

Am scris ieri despre poveştile mele aici. Blogger-ul a spus apoi că îi pare rău...

isabellelorelai 24 aprilie 2008, 14:40  

S-a reparat. Ura!
Oricum, povestea mea preferată: Cenuşăreasa.

Laura 24 aprilie 2008, 15:26  

Isabelle,
imi pare rau ca bloggerul a fost tont aseara (ei pretind ca aveau ceva maintenance in program). Si mie imi place mult Cenusareasa da sa sti ca eu nu am inteles niciodata cum cineva (sora vitrega) poate sa isi taie din picior numai pentru bogatie. Ma lua cu fiori cand eram mica si imi inchipuiam...

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP