Padurea Celor 100 De Stejari

Prietenii din Padurea Celor 100 De Stejari Padurea Celor 100 De Stejari este locul unde prietenii se intalnesc. Este un taram magic, de poveste, unde nu poti intra decat daca pastrezi in suflet copilaria.

Padurea Celor 100 De Stejari este un loc minunat si imbelsugat. Aici vei gasi bogatii dintre cele mai pretioase, precum inocenta, dragostea neconditionata, prietenia lipsita de interes, gandul frumos, zambetul, imbratisarea neposesiva, intelegerea, vorba buna, sinceritatea, acceptarea nediscriminativa si multe, multe altele.

Padurea Celor 100 De Stejari este locul nostru de joaca, locul unde ne putem deschide sufletele, unde putem scrie fara teama toate gandurile inocente si frumoase care ne trec prin minte :)

9 comments:

Laura 9 aprilie 2008, 11:17  

O veste minunata! Pentru mici si mari, Winnie The Pooh vine pentru prima data in Romania. Aici aveti mai multe detalii :)

isabellelorelai 9 aprilie 2008, 11:23  

Desene! :D
Au şi curcubeu!
Ce bine ne fac culorile curate!

Laura 9 aprilie 2008, 11:46  

Azi am lasat primavara si inocenta sa mi se cuibareasca in suflet. Va trimit flori parfumate, cantece de pasarele si susur de izvoare... :)

Oana 9 aprilie 2008, 15:30  

Laura, super, eu le-am vazut pe italieni :) Si se vede ca in Spania a venit sorele.

Laura 9 aprilie 2008, 15:49  

Oana, culmea e ca afara e inorat. O fi soare in Spania, dar prin alte locuri si... bine-nteles, la mine in suflet :)

Mia,  10 aprilie 2008, 15:22  

Foarte fumoasa initiativa! Felicitari! Imi permit sa adaug si eu un gand frumos la aceasta padure de stejari pe care o ingrijesti:
"Perfecţiunea e atinsă nu atunci când nu mai este nimic de adăugat, ci când nu mai este nimic de înlăturat." Exupery

eddiemihai 17 aprilie 2008, 00:20  

reusesti sa imi smulgi o frantura de copilarie ... un basm pe care la o varsta il traim, sau nu!
imi place cat de optimista esti...
singurul loc in care as merge ar fi parisul, insa ca si venetia trebuie sa mergi cu cine trebuie... unde ti-a mai placut?

Laura 17 aprilie 2008, 00:31  

Iubesc Parisul, asta da! De placut mi-a placut cam peste tot pe unde am fost, dar as sublinia Castelul Chillon si Lacul Geneva despre care am si povestit intr-un post mai vechi si care este taramul meu de basm :)

CIPRIAN 9 LIVE 18 aprilie 2008, 22:37  

Imi place mult blogul tau ....

daca vrei si ai timp sa-mi vizitezi si mie blogul meu:

http://o-noua-viata.blogspot.com

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP