Iluzii optice

Iluzia optica 1: Daca priviti punctele din cerc, o sa vedeti culoarea roz. Daca priviti atent la semnul + negru din centrul ecranului, punctul care se misca se transforma in verde.

Acum, incercati sa va concentrati pe semnul + negru din centrul ecranului. Dupa o scurta perioada de timp, o sa observati cum toate punctele roz dispar incet, incet si va ramane doar punctul verde care se roteste.

Adevarul e ca in poza de mai jos nu exista nici un punct verde iar cele roz nici macar nu dispar.

Iluzii optice


Iluzia optica 2: Daca priviti punctul din mijloc timp de 30 de secunde si apoi priviti un fond alb, veti vedea steagul american in culorile lui adevarate.

Iluzii optice Iluzia optica 3: Vaza lui Rubin. Se pot vedea doua vete daca va fixati privirea pe fond.

Iluzii optice Iluzia optica 4: Desi sunt, laturile patratelor nu par paralele.

Iluzii optice Iluzia optica 5: In interiorul punctelor albe apar niste puncte negre care dispar daca va fixati privirea asupra lor.Iluzii optice

Iluzia optica 6: Dreptele orizontale sunt paralele. Si in acest caz insa, elementele de fond distorsioneaza perceptia.

Iluzii optice Iluzia optica 7: Dreptele oblice nu sut percepute ca atare datorita cercurilor de fond.

Iluzii optice

Iluzii optice in arta

34 comments:

Diana 8 aprilie 2008, 13:15  

Oau! Mi-au "fugit" un pic ochii peste ele :)

cristal 8 aprilie 2008, 22:18  

Ce usor poate fi inselat vazul!
Si fericirea e facuta din "iluzii" si...sperante,incredere in oameni si in tine insati. :)

Laura 8 aprilie 2008, 22:35  

Diana, Oana, sper ca sunteti ok si ca iluziile optice nu v-au afectat prea tare ziua ;)

Cristal, fericirea e o iluzie dulce ca o acadea, deci i se iarta ca e iluzie ;)

isabellelorelai 9 aprilie 2008, 01:25  

Întotdeauna am considerat "chestiile" astea senzaţionale. Ba chiar mă fascinează. E drept că trebuie acum să-mi schimb ochelarii ... :D

Laura 9 aprilie 2008, 09:11  

Isabelle, sper ca esti ok :) Iluziile astea optice e adevarat ca douneaza momentan la ochi, te fac sa "vezi dublu". Dar cand te gandesti ca exista alte feluri de iluzii care dauneaza sufletului, iti dai seama ce ravagii fac pe acolo?...

isabellelorelai 9 aprilie 2008, 12:36  

Acel fel de iluzii, copilule, pe care le-am cam avut şi eu, le-am luat ca pe nişte lecţii de viaţă. Nu pot spune că "m-am învăţat minte", nu. Dar pot spune clar un lucru: sunt iluzii şi iluzii. Nu merită să suferi pentru toate. Unele sunt chiar amuzante. Deci: să mai şi râdem!

Laura 9 aprilie 2008, 13:04  

Sa sti Isabelle ca si eu ma gandeam ca iluziile sufletesti sunt de doua feluri. Si tot ce nu ne omoara ne face mai puternici. :)

Anonim,  6 mai 2008, 15:51  

ce super ii chestia cu steagul

Anonim,  11 mai 2008, 10:15  

ce super is toate!

Ioana,  13 mai 2008, 14:45  

E tare ste-ul da iluziile is cele mai tari.

Anonim,  15 mai 2008, 16:59  

E foarte misto siteul, dar iluziile optice sunt cele mai tari...!!!!!?

Anonim,  16 mai 2008, 16:43  

tare sit dar iluzia cu steagul americii nu merge si la mine. de ce oare?

ALEKS,  18 mai 2008, 21:48  

trebuie sa te uiti atent la steag apoi te uiti pe un fond alb cu ochii larg deschisi si atent la foaia aia si o sa vezi steagul la mn merge:D

onyka 22 mai 2008, 10:02  

sunt foarte frumoase iluziile optice numai k imi fug ochii..

roxy3991 7 iunie 2008, 13:37  

foarte mishto iluziile..mi-a placut mai ales aceea cu steagul american....cum de l-am vazut in culorile lui reale? fascinant!

roxy3991 7 iunie 2008, 13:39  

fascinant1 cea mai frumoasa iluzie e cea cu drapelul american.....cum de am vazut in culorile reale?

Anonim,  11 iunie 2008, 09:27  

tare..........imi place multtt tare fizik asta

Anonim,  13 iunie 2008, 11:43  

sunt fascinante mai ales trucurile care leam vazut pe aceasta pagina

Anonim,  25 iulie 2008, 00:20  

am ametit.!!!! morrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! un chirurg cardiac! aici ! io is

Anonim,  25 iulie 2008, 00:22  

prosti is aia care zic ca ste-ul e nasol! :) :) :) :) ;)(*)

cristian 13 noiembrie 2008, 01:33  

Interesante iluzii. O parte din ele le aveam. Am sa le adaug si pe restul la colectia mea. Ty

Anonim,  22 noiembrie 2008, 22:07  

da...aceste iluzii optice sunt de-a dreptul excelente!!!mi-a placut cel mai mult aceea cu steagul Statelor Unite ale Americii...

Iluzii Optice 17 decembrie 2008, 05:50  

Prima iluzie mi se pare cea mai reusita. Se numeste "Lilac Chaser" sau iluzia "Pac-Man" si a fost realizata de Jeremy L Hinton din Bristol, UK.

Anonim,  11 ianuarie 2009, 13:16  

a doua este super tare.prima dat nu mia venit sa cred dar apoi am ramas uimita

@Cris@ 12 ianuarie 2009, 18:29  

vai da orbi sunteti mah......:)) ce tot vedeti voi?....k eo nu vad nimik:))=))

Anonim,  5 februarie 2009, 11:03  

Iluzia cu steagul americii este pe departe cea mai interesanta dar nici restul nu-s rele. As lasa un comentariu pentru intregul site dar mi-e tama ca nu l-am vizualizat .

Manole,  14 martie 2009, 17:27  

mi se invart ochii flipere...cand roz...cand verde...din cand in cand imi sclipeste in ochiul drept steagaul american! :)))
sunt super!

Anonim,  6 aprilie 2009, 18:11  

toaste sunt tari
dar chestia cu vaza lui rubin nu prea merge :D:D:D

Anonim,  27 mai 2009, 11:39  

deci..a doua este cea mai tare:x
prima data nu am crezut ca se poate asa ceva..
insa dupa ce am facut de 2 ori,m-am convins..
totusi..nu inteleg cum se explica asta..:-?

Aniri 25 februarie 2010, 01:03  

daa, ador si io iluziile optice:D pe primele nu le stiam;)) mai sunt si altele, sunt geniale:D
multumim!

Anonim,  20 mai 2010, 21:55  

DECI SI AKM VAD STEAGU AMERICAN PE FONDU ALB DE LA COMENTARI NU MAI SCAP DE EL :)) !!!! ORIQUM CELE MAI REUSITE ILUZII

nicole,  1 iulie 2010, 08:12  

Oau!Totl este adevarat e super

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP