Gradina mea

Astazi e ziua florilor. Elisa ne arata pomii infloriti din gradina ei, Gabi ne poveteste legenda liliacului si Oana ne spune despre Simfonia lalelelor.

Inspirata de Elisa, m-am gandit sa va arat si eu mica mea gradina. E surprinzator cum ingrijitul florilor relaxeaza... Ieri gradina mea s-a marit cu... o orhidee.

orhidee
orhideeDaca stiti niste trucuri pentru ingrijirea orhideelor, va rog, spuneti-mi si mie. Am ajuns acasa si n-am stiut ce sa fac cu ea. Sa o ud, sa nu o ud, sa o pun la lumina, sa o feresc de lumina, etc. Mi-am amintit de povestile cu proaspetele mamici care ajung acasa de la spital cu primul nascut si intra in panica ca nu stiu ce sa faca cu el. :)




Iar astea sunt florile care supravietuiesc cu indarjire la mine in apartament. Mi-a trebuit o vreme pana le-am invatat la fiecare preferintele. M-am infruntat cu inamici puternici, precum chimicalele cu care au fost invatat in florarie sau ilogica cantitatii mai scazute (culmea!) de apa pe care o necesita florile in Spania, dar am ramas impreuna la bine si la rau :)

13 comments:

Elisa,  19 aprilie 2008, 16:24  

Laura,nu stiu de ce nu ma mir la ce vad pe pagile tale,iar pe ultima ai pus si mai mult din sufletul tau.
Florile tale sunt superbe fiindca sunt inflorite.Imi amintesc ca la un test legat de florile preferate,eu am spus ca le prefer pe fiecare in parte,cand sunt inflorite.
Revin cu ambientul cel necesita orhideea.

Elisa,  19 aprilie 2008, 16:38  

M-am gandit ca e mai bine sa vezi tu materialul,asa ca iti pun un link (sper ca e voie :) )

http://www.gradinamea.ro/Orhideea_3091_539_1.html

Ii doresc florii tale minunate sa-i mearga bine. :)

Laura 19 aprilie 2008, 16:44  

Multumesc mult Elisa atat de ajutor cat si de urari. De ai sti cat am cautat dupa orhideea mea... Credeam ca sunt foarte pretentioase si ma uitam cu jind la ele prin magazine, apoi am aflat ca nu e chiar asa, dar cand am vrut eu, se vandusera toate si a trebuit sa mai astept... pana ieri :)

isabellelorelai 19 aprilie 2008, 17:36  

Îngere, garofiţele sunt adevărate? Miros? Ca cele de grădină? Foarte, foarte frumos!
Am primit şi eu o orhidee. Totul a fost ok cât a fost înflorită. Apoi, orice i-am făcut, bibilit, cântat, îngrijit ... s-a uscat.

Laura 19 aprilie 2008, 18:56  

Isabelle, garofitele sunt cat se poate de adevarate si parfumeaza intreaga casa. Cand intri pe usa te imbeti cu mireasma lor :) Imi pare rau de orhideea ta :(

Elisa,  19 aprilie 2008, 21:11  

Laura,s-ar putea ca tu sa nu ai timp pentru informatii...uite ce zice ,pe scurt:
-ii place caldura asociata cu umiditatea atmosferei
-se poate tine pe pervazul geamului ,dar in spatele perdelei,ca ii place mai putina lumina ,directa...ci mai mult difuza
se uda de 2 ori pe saptamana si i se da ingrasamant de 2 ori pe luna
-pe frunze si tulpina sa nu stea apa...ca se putrezeste acolo
--ii place sa circule aerul
-daca ii merge bine,frunzele au culoarea verde-deschis,iar daca sunt verde inchis nu are destula lumina(invers decat alte plante)

Cam astea ar fi dorintele ei... :P

Laura 19 aprilie 2008, 21:26  

Elisa, sunt profund impresionata. Multumesc mult de tot. O sa-i povestesc la orhideea mea despre tine :) Intre dragostea mea si a ta, cred ca o sa-i mearga bine si o sa fie fericita :)

Elisa,  19 aprilie 2008, 21:58  

Laura,chiar ai o floare cu totul speciala,deci merita atentia oricui,deci si a mea.Mi-a facut mare placere .

cristal 19 aprilie 2008, 22:27  

Ce coltisor de rai e la tine Laura! Sa nu uiti sa le si vorbesti florilor. :))

azza,  19 aprilie 2008, 22:56  

ce flori frumoase ai......la mine nici feriga nu rezista.

Laura 20 aprilie 2008, 00:02  

Elisa,
multumesc inca o data si noapte buna iti doresc :)

Cristal,
nu o sa uit, promit! Am invatat de la tine ca florile au multe sa ne povesteasca... ;)

Azza,
multumesc si multumesc de vizita. Te mai astept :)

angel 25 aprilie 2008, 09:16  

ce flori frumoase ai, sa iti traiasca si sa te bucure in fiecare zi!
mie nu imi rezista florile pra mult fiindca nu am suficienta lumina naturala si e si cam racoros apartamentul.:( am pierdut cateva si ce a mai rezistat le-am mutat la mama fiindca apartamentul ei este luminos si calduros.
am hotarat sa caut pe internet ce flori rezista la clima din apartamentul meu.

Laura 25 aprilie 2008, 09:52  

Angel,
cu sigunranta o sa gasesti si flori care sa reziste la temepraturi mai scazute si lumina mai putina. Eu am o floare care zici ca e pe moarte cand are prea multa lumina si cand are putina e fericita ca o mireasa. In fotografii nu se vede decat o frunza a ei (fotografia a 3-a de jos coltul stanga sus) :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP