Gradina chinezeasca din Zurich

Gradina chinezeasca din Zurich este un dar primit din partea orasului chinezesc, Kumming, drept multumire pentru suportul tehnic acordat de catre expertii elvetieni in dezvoltarea resurselor de apa potabila si a sistemului de canalizare din Kumming.

Gradina chinezeasca din Zurich dateaza din 1993 si este expresia uneia dintre cele mai cunoscute teme din cultura chinezeasca: cei trei frati in iarna (pinul, ciresul de iarna si bambusul). Zidul care inconjuara aceasta oaza de pace si liniste este ornamentant cu figurine reprezentand dragonul norilor. Muntele artificial aduce un aer de stabilitate. Alte elemente traditionale chinezesti precum podeturi in zig-zag si insula centrala, amintind de Insula Nemuritorilor construiesc aceast loc mirific.

Iata cateva poze din Gradina Chinezeasca din Zurich facute de mine vara trecuta :)

Gradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din ZurichGradina chinezeasca din Zurich

13 comments:

Oana 3 aprilie 2008, 20:32  

Deoarece iau o mica,mica pauza, am trecut sa te pup :)

Laura 3 aprilie 2008, 21:28  

Oana draga, ma bucur ca ai trecut pe la mine chiar daca iei o mica pauza. :) Te pup si eu si sa ai grija de tine :)

omu' 4 aprilie 2008, 12:39  

Asa frumoase sunt!... de zici ca nu-i adevarat.Un motiv sa vizitez Elvetia si Suedia.

Diana 4 aprilie 2008, 13:21  

La mine nu se deschid pozele...sunt atat de curiosa....

Laura 4 aprilie 2008, 14:50  

Omu´,
sunt un inger zapacit! Expertii sunt elvetieni saracii, i-am expatriat eu din greseala... Scuze de inducerea in eroare. In Suedia nu am ajuns inca, dar Elvetia pot spune cu mana pe inima ca merita vizitata. Abia astept sa pot face un tur al Elvetiei, in natura, sa dorm pe marginea lacurilor, la poalele muntilor...

Diana,
sper ca acuma sa poti vedea pozele... Domnul Blogspot face figuri azi...

Diana 4 aprilie 2008, 15:19  

Sunt superbe! Parca sunt luate dintr-o lume de basm! Ce norocoasa esti ca ai ajuns in asemenea locuri mirifice!

Laura 4 aprilie 2008, 15:56  

Multumesc Diana. Iti doresc si tie sa ajungi in toate locurile mirifice in care iti doresti sa ajungi si sa traiesti toate basmele pe care le visezi :)

Diana 4 aprilie 2008, 16:03  

Mi-ar placea atat de mult sa calatoresc, sa vizitez locuri linistite...

Laura 4 aprilie 2008, 16:11  

Vei reusi. Lumea asta e atat de frumoasa si noi ca prostii de multe ori o subestimam si ne batem joc de ea... Fa o lista cu locurile in care vrei sa ajungi. Eu o am pe a mea. E lunga, lunga, cat o zi de post :) Apoi bifeaza si mergi mai departe. Nu lasa timpul si finantele sa-ti stea in cale. Exista metode decente de a vedea lumea :)

lenu,  5 aprilie 2008, 15:21  

superbe locuri...as vrea sa traiesc si eu acolo!

lenu,  5 aprilie 2008, 15:37  

e superba gradina chinezeasca,am ramas fara cuvinte!te pup

Laura 5 aprilie 2008, 15:53  

Lenu, te pup si eu si iti doresc sa ajungi sa vezi gradina chinezeasca cu ochii tai! :)

Anonim,  17 august 2009, 13:25  

e foarte frumos o gradina chinezeasca

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP