#100

100 trandafiri

Azi e sarbatoare in Gradina Ingerilor! Am ajuns la al 100-lea post. Si pentru ca e un post aniversar, m-am gandit ca imi voi deschide sufletul un pic, voua, prieteni virtuali, dar adevarati, ingerasi care ati stat de-a dreapta mea in tot acest timp.

Zilele trecute m-a izbit ca o furtuna faptul ca anul asta voi implini 25 de ani, un sfert de secol. La 10 ani ma uitam in sus la parinti si mi se parea ca o data trecut pragul anilor 30 esti batran deja. Acum e diferit. Simt cum acei ani 30 se apropie pe furis, tiptil ca o pisica tarcata in noapte si eu ma simt copil. Poate mai copil decat ma simteam la 10 ani. Parintii imi par si ei tineri; mai tineri decat erau la 30 de ani. Si vreau sa le multumesc, pentru tot, pentru datile cand au fost acolo si pentru datile cand au stat in umbra pentru ca eu sa invatat sa stau pe propriile-mi picioare.

Sunt fidela. Sunt fidela primelor iubiri: sotul, psihologia. Si incerc sa imi raman fidela mie insami. Adapostesc in mine lumi mitice, usoare ca un fir de borangic, de neimaginat. Lumi pe care as vrea sa le impart cu voi, cu toti. Poate uneori e greu sa arunc puntea peste prapastia cuvintelor, alteori lasoul imi vine in ajutor. Atunci torc povesti mirifice, va daruiesc pulbere de stele si sclipiri de diamant. Numai daca ati putea simti tot ce va daruiesc!...

Si acum sa sarbatorim!

14 comments:

Oana 6 aprilie 2008, 18:58  

Ingerule, in primul rand, la multi ani! Blogului. La cat mai multe posturi si tot asa de bune.
2. Imi place cum ai amenajat pe aici.
3. Sa ramai mereu copil. Tineretea e in suflet.
4. Sa mancam, ca deja mor de pofta.

Laura 6 aprilie 2008, 19:07  

Multumesc, multumesc, Oana! :) ... si... Pofta buna! ;)

M&A 6 aprilie 2008, 19:55  

100 de posturi , wow ,FELICITARI !
chiar arata super tortul , vreau si eu o bucatica .

cristal 6 aprilie 2008, 21:48  

Sa nu pierzi sau ratacesti, nicicand paradisul copilariei!
Frumoasa surpriza cu noul tau "castel"!
Ne dorim inca n X 100 de posturi, de la tine si la fiecare aniversare sa ne oferi si ciocolata. :)))

Oana 6 aprilie 2008, 22:07  

La multi ani blogului tau!!! si la multe sute de posturi!
l-ai imbracat si'n hanute noi-noute ... si sampanie... si tort... si bomboane de ciocolata!
pacat ca-s virtuale, arata tortul ala de zici ca n-i adevarat!!!! :D

Laura 7 aprilie 2008, 00:39  

M&A,
merci mult! Chiar te rog, poftim o bucatica! :)

Cristal,
merci si... se putea fara ciocolata?... :)

Oana,
merci si hai si tu la tort, ca e destul pentru toti! Cum cum? Iti amintesti cum cand eram mici ne imaginam ca bem cafea din canite de jucarie? Pai tot asa! ;)

isabellelorelai 7 aprilie 2008, 01:07  

Hai că era să zic că am greşit fereastra :D Îmi zic, frate, ce-am făcut, unde am nimerit? Dar dacă e cu flori, hop şi eu. Să zic:
LA MULŢI ANI! Ţie, pentru fiecare zi a vieţii tale! Indiferent când este ziua ta. Blogului, pentru sută! La mai multe!
Sănătate, noroc şi fericire, ţie şi celor dragi ţie! Blogului îi urăm la cât mai multe fotografii frumoase!

Vania 7 aprilie 2008, 09:18  

La mulţi ani, la mai multe ş. a. m. d.!...

După 40 vine partea mai nasoală. De fapt, de la om la om...

Laura 7 aprilie 2008, 10:05  

Multumesc Isabelle pentru urarile frumoase. Promit ca mai urmeaza fotografii, ca mai am multe in sac :)

Vania, multumesc! O sa vedem cum va fi cu 40-ul. Nu se stie niciodata ce ne paste dupa colt.

Diana 7 aprilie 2008, 11:47  

La multe aniversari! La fel ca si tine simt si eu...cat de repede trece timpul, anii, viata noastra este vremelnica... Tin minte cand eram copii spuneam "eu cand voi avea 25 de ani..." ei si acum ii avem si, intocmai cum ai pus tu, suntem mai copii ca si atunci. Se poate limpede observa tendinta copiilor sa isi doreasca sa fie adulti iar adultii sa fie copii. Cand suntem mici parintii ne spun : aaa, sa vezi tu cand vei fi mare... iar cand suntem mari ne spun: aaa, cand erai mic....
Tocmai din acest motiv consider ca viata nu trebuie sa fie monotona, trebuie traita intens :)

La multi ani inca o data!

Laura 7 aprilie 2008, 14:10  

Multumesc Diana! Asa cum spunea si Brancusi, cand nu mai suntem copii, am murit demult. :)

omu' 7 aprilie 2008, 20:22  

Cu prilejul aniversarii a o suta de postari iti urez din partea mea si a redactorului-sef al gazetei de perete un sincer si calduros: La multi Ani! ... ametitor gustul sampaniei ... tot copila ai ramas! ... nu ma dau in vant dupa dulciuri ... pe tine nu pot sa te refuz ... nu credeam ca sunt asa delicioase ...ma grabesc, ma steapta zetarul ... pa!

manole,  7 aprilie 2008, 20:39  

La multi ani Laura! La cat mai multe postari! :)
m-ai "ucis" cu buchetul de flori! repede, sampanie te rog! sa-mi revin! :P

Laura 7 aprilie 2008, 22:23  

Omu´,
multumesc si ma bucur tare ca ti-ai placut dulciurile mele :)

Manole,
merci mult :) Ce ma bucur ca ti-au placut florile!... Mor dupa trandafirii galbeni :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP