Poze cu ingeri

Poze cu ingeri

Poze cu ingeriPoze cu ingeri
Poze cu ingeri

10 comments:

Anonim,  26 martie 2008, 12:56  

Minunăţie,
Laura,tu ai citit cartea lui A.PLEŞU "Despre îngeri" ?
mi-ar fi plăcut ca îngerii din postul ăsta să fi fost ilustraţii în cartea aceia
dacă o găseşti ia-o
ed.Humanitas 1996
merită !
CELLA, care ţi-a mai lăsat ceva la postul despre cări "Pînza de păianjen" a Cellei Serghi şi neapărat Şaramaua Oanei

devilish smile 26 martie 2008, 16:00  

Wow, foarte frumoase poze, sper sa nu te superi dar am luat si eu vreo doua, mi s-a spus candva ca am o obsesie cu ingeri ca am prea multe poze, dar nu cred ca e adevarat:))Multumesc si la cat mai multe articole in stilul tau caracteristic.

omu' 27 martie 2008, 06:45  

Sugestive imagini.Toti in parte avem un inger care ne protejeaza sau ar trebui.

cristal 27 martie 2008, 23:30  

Laura
M-ai "inspirat"si am pus si eu un ingeras pe blogul meu.
Imi plac ingerii bucuriei :)
Sunt mununate pozele care le ai pe blogul tau.E o lume celesta aici, la tine, care ne incanta ochii.

Oana 28 martie 2008, 00:44  

Laura, tu esti un inger, sper ca ai ajuns cu bine acasa.

Laura 28 martie 2008, 11:28  

Anonim, merci mult... O sa caut cartile :)

Devilish smile, poti lua linistita. Si eu am gasit pozele astea pe net, dupa cum probabil ti-ai dat seama :)

Omu´, avem un inger sau doi?

Cristal, numai zambete si bucurie si ingerasii sa te pazeasca :)

Oana, am ajuns teafara si nevatamata ieri pe inserat :)

Anonim,  30 decembrie 2008, 15:31  

sunt foarte frumoase pozele.:*ar trebui sa mai pui....

Paul 8 aprilie 2009, 10:24  

Bine ai revenit pe meleagurile natale, priveste natura cum invie si asculta viata ce se naste!
Sedere placuta si sarbatori fericite!

Anonim,  31 mai 2009, 13:18  

Mda super tare mijto pozele si poeziile,bafta
,,Pe urma ne vedeam din ce in ce mai des.Eu stateam la o margine a orei,tu-la cealalta,ca doua toarte de amfora.numai cuvintele zburau intre noi inainte si inapoi,,

Anonim,  1 noiembrie 2011, 16:56  

sunt
super

Trimiteţi un comentariu

Blog Widget by LinkWithin

Da mai departe

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP