Parcul din Hamburg

Cateva poze din cel mai frumos parc public pe care l-am vazut vreodata... Parcul din Hamburg. Lacuri, fantani arteziene, padurici, o multitudine de soiuri de flori si arbusti, Gradina Botanica, Gradina Rozelor si Gradina Japoneza... Pentru a strabate parcul de la un capat la altul iti trebuie cateva ore si... e o minunatie. :)

Parcul din Hamburg

Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg
Parcul din Hamburg

7 comments:

Cosmin,  2 martie 2008, 16:25  

Nu stiu dak ai vazut dar si in Londra exista un parc absolut superb. Din pacate numele imi scapa dar acolo am vazut cei mai multi trandafiri din viata mea la un loc si de toate culorile posibile!!! Acolo am vazut lebede negre si lebede albe. Cascade si helesteuri superbe. Nu era nici aglomerat. A fost perfect!!! Am facut si poze. Da-mi un mail sa ti le dau, dak vrei :) !

omu' 2 martie 2008, 18:57  

Laura, cuvintele sunt de prisos. Sa tot privesti!

Oana 2 martie 2008, 19:33  

Vreau si euuuu. E superb. Cel mai frumos loc pe care l-am vazut :)

anaayana 2 martie 2008, 21:13  

Dacă pământul arată aşa, Raiul (despre care se spune că e de o mie de ori mai frumos) cum o fi?

Laura 2 martie 2008, 22:41  

Daca vi-au placut pozele mele de amator, inchipuiti-va ce frumos arata in realitate :)

Cosmin,  4 martie 2008, 20:36  

Mi-am amintit! Se cheama Regent's Park si e locul cel mai apropiat de rai pe care l-am vazut panba acum :) Mail incoming!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP