Anunt

Caut carte profunda si sensibila. Multumesc anticipat pentru orice recomandare! :)))

13 comments:

cristal 23 martie 2008, 17:05  

Am vazut ce carti ti-au placut :)
"Pe aripile vantului","Anna Karenina", "Maitreyi".Grozave!!!
In fiecare exista sensibilitate si...lupta.
Eu iti "recomand" MIRONA de Cella Serghi. In caz ca nu ai citit-o, presimt ca o sa-ti placa.
Eu caut "Citadela" :P

behindblueeyez 23 martie 2008, 19:31  

Jurnalul fericirii - N. Steinhardt

Ioan Usca 23 martie 2008, 19:44  

Suflete moarte, de N. V. Gogol.

Laura 24 martie 2008, 09:56  

Merci mult la toti! Suflete moarte am citit. Pe celelalte 2 o sa le caut :)

Oana 24 martie 2008, 13:06  

Vrei sa plangi la sfarsit? Ca daca vrei sa plangi, iti dau Sarama, dar numai la sfarsit :)

Ioan Usca 25 martie 2008, 08:43  

Şarama sigur e de plâns! Eu sunt abia la capitolul 7, dar plâng încontinuu şi mă-ntreb: - Cine m-a pus?...

Laura 25 martie 2008, 14:54  

O sa citesc Sarama cand ajung acasa... :)

Anonim,  26 martie 2008, 12:48  

Doamne,
eu unde eram la postul ăsta ?
PÎNZA DE PĂIANJEN a Celei Serghi este tot de-acolo
Cristal ... te iubesc ( pentru recomandarea care ai făcut-o )
citeşte negreşit Şaramaua Oanei;
este EXCELENTĂ !!!
şi nu se plnge ( prea mult)
este plină de speranţă
şi de VIAŢĂ
lecturi minunate,
Angela

omu' 27 martie 2008, 06:36  

As vrea sa citesc - Oglinda sufletului omenesc - de Richard WURMBRAND.

cristal 27 martie 2008, 23:23  

Angela
Tin la "loc de suflet" si "Pinza de paianjen" a Cellei Serghi(ed.1978)
Acum in loc de una, caut 2 carti:Citadela si Şarama :) In timp ce le voi citi ma voi gandi si la voi, prieteni imaginari, dar reali. :P
Multumesc!

Laura 28 martie 2008, 11:36  

Dragii mei, va iubesc pe toti... Imi aduceti numai bucurie in fiecare zi si ma razvratesc la termenul de prieteni virtuali sau imaginari, caci sunteti adevarati si bucuria care mi-o dati este reala :) Va multumesc din suflet pt cartile recomandate :)

Oana (care nu e oana) :) 29 martie 2008, 10:54  

mie mi-a ramas la suflet "Martin Eden" de Jack London. o recomand cu caldura.

aviz celor in cautare de happy ending: nu are asa ceva!

Anonim,  20 iunie 2011, 10:24  

Ți-aș recomanda ,,Martin Eden,, de London, ,,Cronica unei morți anunțate,, de Gabriel Garcia Marquez sau, de ce nu, ,,O mână de oase,, de Stephen King!

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP