Leapsa vocilor

Leapsa de la Oana...
Pentru mine Vocea Romaniei a fost intotdeauna Calin de la Voltaj. Si nu, nu pentru "Albinuta" si nici pentru "Ora de germana", ci pentru ce a urmat dupa. Am descoperit Voltaj dupa ce lumea a inceput sa gandeasca in termeni perversi despre albinute si flori... Atunci cand baietii au devenit ei insisi, gasindu-si un stil propriu, non-comercial, in care se regaseau. Voltaj m-au invatat sa traiesc viata ca la 20 de ani, sa strig si sa iubesc, sa fiu vie, sa ma bucur de viata, sa am incredere in mine. Voltaj m-au invatat ca 2000 de ani nu e de-ajuns sa spui "Te iubesc", ca mai avem si o alta viata, ca nimic nu e asa de tragic pe cat pare si ca totul e posibil in doi... Si nu in ultimul rand, ca se poate ajunge mai sus de locul doi.

"Stiu ca-n noaptea mea cand totul e-n zadar
Stergi norii de pe cer si stelele apar.
Stiu ca n-am simtit cand mi-ai luat inima,
Si stiu ca orice-ar fi, ea va ramane a ta." (Stiu, Voltaj)

4 comments:

Oana 7 februarie 2008, 01:09  

Mi-a placut si mie Calin, dar nu stiu de ce, mi-a trecut.

Laura 7 februarie 2008, 16:58  

Esti draguta Oana :)

Se mai intampla, toate-s trecatoare...

cutish,  8 februarie 2008, 14:08  

trebuie sa recunosc ca si mie mi-a placut Voltaj :), dar, exact ca in cazul Oanei, mi-a trecut ;)). Totally offtopic: daca am sa ajung sa vad Monaco, Portugalia &Spania am sa consider ca n-am trait degeaba :X . PS: De ce suna atat de bine Fluturoscop :D?

Laura 8 februarie 2008, 20:00  

Iti doresc sa vezi si Monaco si Portugalia si Spania, dar parerea mea e ca daca n-ai vazut Paris, Londra, Amsterdam, Viena, Venetia, Florenta, Roma, atunci ai trait degeaba. (la astea se mai adauga Barcelona si Sevilla pe care le vei vedea oricum cand ajungi prin Spania) :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP