Filme romantice pentru Sf. Valentin

In jurul Zilei Indragostitilor sau Ziua de Sfantul Valentin graviteaza un fel de anotimp al iubirii, o vreme oarecum propice pentru a spune "Te iubesc!" si exista o adiere in aer care ne imbie sa cumparam un cadou persoanei iubite, acum ca nu i-am mai cumparat nimic de la Craciun... Un picut fortat, parerea mea! Adica de ce trebuie sa iti aminteasca un calendar amarat ca e timpul sa te mai gandesti si la persoana iubita? Lasand la o parte criticile, Ziua Indragostitilor sau Ziua de Sfantul Valentin este inca o sarbatoare in an, inca un prilej de a sarbatorii, de data aceasta dragostea si un motiv in plus de a fi draguti si de a zambi.

Si pentru ca in jurul datii de 14 februarie se vad mai multe filme romantice decat in alte anotimpuri, am facut o lista:

Casablanca
Breakfast at Tiffany's
Love Story
Anna and The King
Pretty Woman
City of Angels
Love Actually
The Bridges of Madison County
When Harry Met Sally
The Lake House
My Best Friend's Wedding
The Fountain
The Science of Sleep
Roman Holiday
Sense and Sensibility
The Last Kiss
Vanilla Sky
Notting Hill
50 Fist Dates
Great Expectations
Gone With The Wind
Romeo and Juliet
Before Sunrise
Before Sunset
Phantom of The Opera
Stardust
Sweet November
Serendipity
Just Like Heaven
A Walk To Remember
The Notebook
Dirty Dancing
You´ve Got Mail

Sper sa gasiti voi ceva ce sa nu fi vazut din lista mea de filme romantice! :) Si va rog, va rog sa nu uitati ca nu numai de Sfantul Valentin se poate spune "Te iubesc!" si ca nu numai de Craciun se poate ierta.

1 comments:

AEMF 13 februarie 2008, 20:18  

Imi place foarte mult blogul tau, o sa mai vin pe aici :)
As vrea mult sa-i fac o surpriza iubitului meu, Valentin, de Sf Valentin. Filmul Fintina, mi se pare foarte potrivit pentru o seara romantica, doar ca nu stiu cum sa fac sa-l gasesc pe Net, de obicei el se ocupa de asta...
Merci
Violeta

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP