"Happy Feet" (Mambo, cel mai tare dansator)

"Mama si Tatal lui s-au intalnit in modul obisnuit, cantecul a devenit iubire si iubirea a devenit oul."

In inghetatul taram al Antarcticii, regulile sunt diferite. Fiecare pinguin isi exprima dragostea adevarata prin intermediul unui cantec special provenit din propria inima. Dar Mambo nu poate canta. In schimb Mambo este un talent inascut in tap dance, un obicei care nu este acceptat de catre liderii rigizi ai societatii.

Un film despre o societate rigida, despre acceptare, despre gasirea dragostei adevarate, despre lupta pentru schimbare si despre prietenie, totul pe un fond ecologic, plin de muzica si... bine-nteles, tap dance.

Un film pentru toate varstele, "Happy Feet" este produsul straduintelor unor actori renumiti precum Robin Williams, Nicole Kidman si Brittany Murphy.

Mambo mi-a amintit mult de un pinguin care traia la Ecuator si care vrea sa calatoreasca in Antarctica, in taramul inghetat unde se nascuse, dintr-o carte cu multe desene, din copilarie. L-am indragit pe Mambo din prima clipa, iubesc finalul filmului si pot spune ca m-a miscat tot substratul ecologic. Cred ca de cand am vazut "Happy Feet" folosesc mai putina hartie la imprimanta si inchid becurile cand nu sunt intr-o camera. Daca nu ati vazut acest film pana acuma, nu exitati sa-l vedeti cat mai curand.

(Acest videoclip contine spoilers)

2 comments:

si-ce-daca 26 ianuarie 2008, 12:19  

in primul rand vreau sa te felicit pt design ..si ideea blogului..
nu credeam ca am sa gasesc printre bloggeri iubitori de arta..
in al doilea rand plssssssss scoate literele de siguranta de la comenturi..
si in al treilea rand :D:D nu mi`a placut asa tare Happy Feet :P

Laura 26 ianuarie 2008, 13:34  

:) Sper ca am reusit sa scot literele la care te refereai :) Am mai vazut comentarii negative la Happy Feet pe net, stiu ca nu la toata lumea i-a placut, dar mie mi-a placut mult, ok poate nu asa de mult ca si Shrek sau Ice Age, dar mult si l-am apreciat pentru substratul ecologic in primul si in primul rand. :)

Trimiteți un comentariu

Blog Widget by LinkWithin
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Persoane interesate

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP